• افلام سكس xnxx جسمي الهايج يجنن

    انا مروه عندي 20 سنه و مش مهم من فين

    المهم اني من صعري و انا جسمي فاير و بزازي كبرت بسرعه و فخادي ادورت و طيزي اترفعت لدرجة ان صاحباتي البنات كانوا بيستغربوا مني و بيحبوا يلمسوني و يحسسوا عليا و يمكن دا اللي خلاني على طول هايجة و ابص على جسمي ف المرايه و اسخن و العب ف كسي لحد ما يتهري ... انا بيضا خالص و حلماتي وردي و قصيره شويه و الباقي لكم ان تتخيلوه لما من صغري بزازي كبيره

    كنت بحب نظرات الولاد على بزازي و طيزي و بستمتع و بحس بنشوه كبيره و بحب كلامهم ليا و الشتايم اللي بتتحدف و انا ماشيه .. و لما كنت الاقي حد بيعاكسني كنت بتقصع ف المشيه اكتر و بفرح لما احس بيه هيموت ورايا و هو عنيه مضروبه و مبحلقه ف طيزي .. بقيت بلبس لبس ديق على جسمي مخصوص عشان اتعب الولاد اكتر و اخليهم يبصوا عليا و يمتعوني بالشتايم و المعاكسات , حتى الرجاله الكبيره ماكنوش بيعتقوني و بيبحلقوا فيا و هم مع مراتاتهم ... ف مره كنت هايجه جدا ف قررت اروح الجامعه من غير اندر ولا برا و كمان لبست جيبه ديقه جدا كانت هتفرتك طيزي و مع ذلك لما امشي كانت طيزي بتتهز زي ال " مهلبيه " و دا كان اول تعليق سمعته اول ما نزلت من بيتنا ... وصلت الجامعه و مافيش عين سابتني غير لما بصت على طيزي و فصصت جسمي و انا كنت ف نشوه غير عاديه وقتها و كنت خايفه كسي يفضحني .. قررت اني مش هحضر محاضرات و قعدت ف الكافيتريا لحد ما خلص البريك و كل الناس راحت محاضراتها و مافضلش غيري , كنت حاسه الولد بتاع الكافتيريا مبحلق فيا من اول ما قعدت و دا خلاني اهيج اكتر .. جه قالي تشربي ايه يا قمر ؟ .. قولتله بيبسي .. راحه جابها و جه يفتحها عندي و هو بيفتحها وقعت من ايده او هو كان قاصد يوقعها و اتكب منها شويه على بزازي و انا كنت مش لابسه براا زي ما قزلت و كنت لابسه بادي بمبي ف بين كل بزازي و هو شافهم ماصدقش نفسه .. اشتغل يعتذرلي و هو مبحلق فيهم و قالي اتفضلي اغسليه ف الحمام .. و انا رايحه الحمام لقيته بيكلم صاحبه و بيتهامسوا و ماحطيتش ف بالي .. دخلت و لسه بفتح الميه و بحط منها ع مكان البيبسي لقيت بزازي بانت اكتر .. عجبني شكلهم و شكلي كدا و فكرت لو طلعت كدا و اتمشيت وسط الرجاله و الولاد هيحصل فيهم ايه , لما بتاع الكافيتريا كان هيموت ...

    افلام سكس محارم - تحميل افلام نيك - افلام نيك - سكس كلاب - سكس حصان - سكس بورن - سكس محارم - صور سكس hd - سكس حيوانات

    لقيته فتح الباب و بيقولي ايه الاخبار تمام ؟ .. قولتله انت اتجننت !! ازاي تفتح الباب دا حمام بنات .. قالي انا عارف ان مافيش غيرك عشان كل الناس طلعت محاضراتها .. و بعدين انا حطيت علامة مغلق للصيانه عشان ماحدش يدخل و تاخدي راحتك .. كل دا و هو مركز على بزازي .. قولتله طيب شكرا اتفضل اطلع بقا .. قولتله كدا و انا مش عايزاه يطلع و يفضل باصص على بزازي .. هو تقريبا جس بكدا ف صوتي لانه عمل العكس و دخل و قفل الباب و قالي: ماينفعش طبعا , دي غلطتي و لازم اتطمن عليهم , قصدي عليكي .. قرب مني و انا ملاحظه ان بنطلونه فيه بروز و ان زبه خلاص بينتصب ... راح قالي البيبسي لو ما دعكتيهاش جامد مش هتطلع و هتفضل عامله علامه .. لقيته فتح الميه و بيقولي بصصي كدا و ابتدر يبل ايده و يدعك ف البادي جنب بزازي و بيشوف رد فعلي و انا مش عارفه انا ازاي سكت خالص و مانطقتش و هو لما لقاني كدا راح اتجرأ و حط ايده على بزازي بقا و ابتدى يدعك عليهم وقتها كنت انا جبت آخري و سخنت على الاخر و غمضت عيني و طلعت مني أهه تدل على اني مستمتعه ... اول ما سمعها اتحول و قفش ف بزازي جامد و قالي لما انتي شرموطه كدا سايباني احور ليه من الصبح .. فضل يقفش ف بزازي جامد كانه بيعصرهم و يقولي يخربيت بزازك ايه دا كله .. رفعلي البدي لحد رقبتي و اول ما شاف بزازي قالي يخربيت كدا ايه المهلبيه دي يا شرموطه دول يتاكلوا اكل ... نزل عليهم يرضع منهم و يعض ف حلماتي و انا كنت ف دنيا تانيه خالص و و بتأوه و صوتي ابتدى يعلا .. قالي وطي صوتك يا شرموطه هتفضحينا بهيجانك دا ... قالي لفي يا لبوه اديني طيزك اللي هموت عليها دي .. و انا زي المسحوره بنفذ و بس .. لفيت و ميلت قدام شويه عشان طيزي تبانله كويس ... حسس عليها بايده خفيف الاول و اداني كام بعباص و بعدين قالي دا انتي مش هتطلعي سليمه انهردا يا شرموطه .. هتتناكي من كل خرم فيكي و اولهم طيزك اللي زي الجيلي دي ... راح لسعني على طيزي و انا اتأوهت جامد ف عرف اني بحب الضرب و فضل يضرب فيا لحد ما خلا طيزي تحمر و فتح السوسته و طلع زبه و مشاه على طيزي من فوق الجيبه روحت انا بقيت ارجع بطيزي عليه عشان احس بيه جوايا ز حسيته كبير مش صغير يعني .. لفيت بوشي ببص عليه لقيته ضخم جدا و عروقه بارزه و هيجني المنظر انه مغروز جوا طيزي ... هو اول ما شافني ببص على زبه قالي عايزه تتناكي مش كدا يا لبوه ؟ .. قولتله ايوه خلاص مش مستحمله بمووت .. راح رافعلي الجيبه و شاف طيزي و هي محمره من الضرب و كمل عليها بلسعتين ع اللحم خلوني همتوت و بترجاه يدخل زبه بقا .. راح تافف عليه و حاطه على خرم طيزي و ابتدا يزق و انا اتألم و اتأوه و شويه و هلم علينا الجامعه .. راح حاطط ايده على بقي .. و بايده التانيه ابتدا يضغط على راس زبه لحد ما دخلت و بعدين حول ايده على بزازي بتعصر فيهم و ابتدا يزق بتاعه سنه سنه ف طيزي لحد ما طيزي شالت نصه و اتعودت عليه .. قولتله خلاص اكتر من كدا مش هقدر .....

    سكس خيانة زوجية - سكس محجبات - سكس فلاحي - سكس باص - فيلم سكس - فلم سكس - سكس ايراني - سكس حوامل - سكس اغتصاب


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :